3

Apsikultūrinkimas. Meno apžvalga.

Posted by Akligatvis. on 19:06 in
Kadangi Tadukas* jau spėjo pajusti, ką reiškia parašyti vienokį ar kitokį knygų sąrašėlį, taip pat ir šį, aš irgi panašų tokį norėčiau aprašyti/parašyti/surašyti/nupaišyti/išrašyti/užrašyti/atrašyti.

Štai jis - penkios knygos, kurias Aš pirkčiau**:

1. „Gyvenk tik sau“ - autorius koks nors baikeris.

2. „Kaip išmokti būti tu-manęs-neturėsi“ - autorius Avytė.

3. „Plagijavimas be klaidų!“ - autorius Alfredas Bumblauskas.

4. „Gyvenimas pagal mano dainas“ - autorius Svaras.

5. „Kaip nepasiklysti gyvenimo stiliuose“ - autorius Pušaz.

Turbūt šis sąrašas parodo, kokio palaikymo man šiuo metu reiktų. Bet nebūtina į mane žiūrėti kaip į suplyšusią lėlę, kurią reikia užsiūti. Tokiam akligatvyje jus šiandieną ir paliksiu.



Pastabos.

* - aš ne gėjus, Vidmantai. Deja.

** - jeigu turėčiau lišnų pinigų, kurių niekada neturiu. Bet vis tiek jas pirkčiau.

3 Comments


Avytė kada nors parašys tokią knygą. Gal.


Dar Avytė pasakys paslaptį: Snobas yra beveik tu-manęs-neturėsi.


Snobas rūko. Tai geras ženklas.

Rašyti komentarą

Tave stebi Snobas.

Copyright © 2009 Akligatvis All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.